תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות

תנאי השימוש באתרתאריך עדכון: מרץ 2023

הצפייה והשימוש באתר כפופים לתנאים המפורטים בעמוד זה (“תנאי השימוש”), ולמדיניות הפרטיות של האתר (“מדיניות הפרטיות”) ולכל הוראות הדין הרלוונטי. על מנת להשתמש באתר עליך להיות מעל גיל שמונה עשרה( 18) כשאנו משתמשים במילים “את/ה” או “שלך” בתנאי שימוש אלה, אנו מתכוונים לגולש באתר. האמור בתנאי השימוש מנוסח מטעמי נוחות בלשון נקבה, אולם הוא מתייחס לשני המינים בצורה שווה.שימי לב כי האתר, לרבות המאמרים והכתבות שבו, עשויים לכלול מידע בעל אופי פרסומי.

“תנאי שימוש”

כללי:

המידע והתכנים באתר “Meducate.co.il נועדו להרחיב את הדעת ולשמש כמידע כללי בלבד. תכנים אלו אינם מהווים תחליף להיוועצות ישירה עם איש מקצוע מתאים באשר לטיפול הנדרש. ייעוץ רפואי וייעוץ דיאטני מקצועי יהיה תלוי לעולם בנסיבותיו האישיות של כל מקרה ומקרה ולכן תמיד מומלץ לקיים בדיקה ו/או התייעצות ישירה עם הרופא/ה המטפל.ת והדיאטנ.ית האישיים שלך – וזאת לצורך קבלת ייעוץ והמלצות המתאימות למצבך הרפואי הפרטני. בכל מקרה, אין להיעזר באתר במקרי חירום ויש להשתמש בשירותי הרפואה המיועדים לכך (מוקד,מיון, רופא/ה מטפל), השימוש בכלל שירותי ותכני האתר הינו על אחריותך בלבד.

על האתר:

ברוכות הבאות ל “Meducate.co.il” – אתר אשר מיועד לספק מידע לנשים  עם סוכרת בהריון ולבני משפחותיהן, על סוכרת ההיריון ואפשרויות הטיפול בה (להלן: “האתר”). האתר והתכנים בו מנוהלים על-ידי צוות רפואי מומחה –
ד”ר רועי שליט ( מספר רשיון רופא 126099)
ומאיה לרון-הירש דיאטנית קלינית (מספר רשיון 11-136113 )  (להלן: “הנהלת האתר”).

האתר משמש כאתר מידע והדרכה המתמקד במטופלות שאובחנו עם סוכרת הריון ובסובבים אותה. מטרת האתר להעצים את המטופלת ואת יכולתה להתמודד עם המצב המורכב של סוכרת בזמן ההריון, בין היתר באמצעות מתן מידע רפואי על סוכרת הריון, הסברים איך נגרמת סוכרת הריון, מה הסיבוכים האפשריים וכן מידע כללי על תזונה שמותאמת לסוכרת הריון ועקרונותיה, ניטור סוכר נכון, וכלים לצורך סיוע באיזון ערכי הסוכר כמו תפריטים מותאמים לסוכרת הריון ודפי ניטור סוכר וספירת פחמימות.
בין השאר, מציע לך האתר מידע, תכנים ושירותים רבים שעניינם בתחום סוכרת וסוכרת הריון, קורס וידאו מקוון בתשלום להדרכה ומתן מידע על סוכרת ההריון ( ייקרא להלן:
“הקורס”)  שמועבר על ידי אנשי מקצוע רפואיים, חדשות, מאמרים, פרסומים אחרים ועדכונים של מומחים רפואיים מובילים בתחומם, קבוצות דיון ותמיכה, פורומים, יומני רשת (בלוג), דואר אלקטרוני פנימי, קבוצת Facebook” ” וכלים רבים ומגוונים. באמצעות כלים אלו תוכלי לשאול שאלות את צוות האתר וכן מטופלות אחרות , וכן ליצור, לתרום ולפרסם מידע ותכנים משלך ולחלוק אותם עם משתמשים אחרים באתר/בקבוצת הפייסבוק – הכל במסגרת הקהילה המקוונת באתר (כל אלה ייקראו להלן: “השירותים”). יובהר כי הנך רשאית, בכל עת, לשנות את העדפותיך האישיות ואת הדרך בה הנך משתמשת באתר – זאת באמצעות שימוש בכלים שהאתר מעמיד לרשותך בעמוד הפרופיל האישי, כפי שיהיו מעת לעת. וכן להתנתק מקבוצת הפייסבוק.

 

הנהלת האתר רשאית לקבוע את מבנה האתר, עיצובו וכן את התכנים והשירותים הכלולים בו, לשנות ו/או לבטל אותם מעת לעת וללא הודעה מוקדמת. הנהלת האתר רשאית לחסום ו/או להגביל את הצפייה ו/או השימוש באתר ו/או בכל חלק מהשירותים ו/או התכנים הכלולים בו, ולהתנות ו/או להגביל את הצפייה ו/או השימוש בהם למנויים ו/או בכל תנאי אחר כפי שתמצא לנכון מעת לעת. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את הפעלת האתר בכל עת, ללא הודעה מוקדמת וללא חבות כלשהי.

השימוש באתר ובקורס ובכלל זה בתכנים הכלולים בו ובשירותים הפועלים בו, מעיד על הסכמתך לתנאים אלה ולתנאים נוספים המופיעים באתר, לרבות מדיניות הפרטיות, תנאי השימוש באתר ובקורס וכן הוראות נוספות שייתכן ויופיעו במהלך השימוש באתר (יחדיו: “המסמכים המחייבים”). הנך מתבקשת לקרוא את המסמכים המחייבים בקפידה. תשומת לבך כי המסמכים המחייבים עשויים להשתנות מעת לעת וכי עליך מוטלת החובה להתעדכן בהם. אם אינך מסכימה  לתנאי המסמכים המחייבים, הינך מתבקשת להימנע מהשימוש באתר לרבות הרשמה לקורסים לקבוצת הפייסבוק ולשימוש בכל התכנים שבו.

המסמכים המחייבים חלים על השימוש באתר ובתכנים הכלולים בו באמצעות כל מחשב או מכשיר תקשורת אחר (דוגמת טלפון סלולארי, מחשבי כף יד למיניהם וכיו”ב). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים. המסמכים המחייבים מנוסחים בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד, והם מתייחסים, כמובן, גם לגברים שחפצים לעיין בתוכן.

בתנאים אלו, משמעות המונח “תוכן” או “תכנים” היא כל תוכן מילולי (Textual), חזותי (Visual), קולי (Audio), או כל שילוב שלהם או חלק מהם וכן עיצובם, עיבודם, עריכתם ודרך הצגתם.

 

היעדר אחריות:

השירותים באתר ובקורס והתכנים המתפרסמים בהם נועדו לספק מידע כללי ורקע בלבד ועל כן אינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, בדיקה, הוראות לטיפול עצמי, אבחון, המלצה לטיפול כזה או אחר, המלצה לנטילת תרופה כזו או אחרת וכיו”ב. השירותים והתכנים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ או הנחיה מקצועית ישירה מרופא/ה או דיאטנית או מטפל מוסמך ובפרט במקרי חירום. השימוש בשירותי ובתכני האתר הינו על אחריותך בלבד. אם בחרת להיעזר במידע ובתכנים, יש לאמת ולאשר זאת תחילה עם איש מקצוע מתאים.

יודגש ויובהר כי המלצה בכל דרך שהיא, לשימוש במוצר כלשהו לרבות מוצר רפואי או תרופה כלשהי ו/או רכישת שירות, טיפול, תרופה, מוצר רפואי או פרה-רפואי או מוצר בעל השפעה או השלכה רפואית, טעונים התייעצות עם מומחה מתאים לאחר בדיקה אישית ופרטנית של כל מקרה ומקרה. בכל מקרה, אין להשתמש בכל תרופה או מוצר רפואי כלשהו ללא התייעצות מקדימה אישית עם רופא או מטפל, שלא באמצעות האתר. בכל מקרה חירום רפואי אין להסתמך על המידע הניתן באתר ויש לפנות לרופא או לבית החולים, שיהוי בפניה לטיפול רפואי עשוי להיות בעל השלכות מסוכנות.

הנהלת האתר נוקטת מאמצים סבירים על מנת להבטיח שהמידע הכלול באתר יהיה מדויק ומעודכן. עם זאת, המידע עשוי להכיל אי דיוקים ו/או טעויות, כולל טעויות דפוס. הנהלת האתר אינה נותנת כל התחייבות או יוצרת כל מצג ביחס למידת הדיוק של המידע הכלול באתר.

התכנים מוצגים באתר כמות שהם (as is) ונועדו לספק מידע כללי על סכרת בכלל ועל סכרת הריון בפרט אך אינם מהווים כל תחליף לייעוץ וטיפול רפואי נאות ו/או לקבלת מרשמים רפואיים ע”י רופא במקרה הצורך, ואינה מהווים המלצה לשימוש או לרכישת מוצר או שירות.

הנהלת האתר לא יישאו בכל אחריות לכל מידע, יעוץ או עצה אשר יתקבלו או יפורסמו באתר או כתוצאה מהצפייה והשימוש בו. כל החלטה הנוגעת למצבו הבריאותי של אדם צריכה להתקבל על ידי בעל מקצוע מוסמך בתחום הבריאות. מידע המתפרסם באתר אינו מהווה תחליף לשימוש באנשי מקצוע וקבלת יעוץ רפואי, מרשמים רפואיים וטיפול מקצועי הולם. הנך אחראית לכל תוצאה וסיכון הנובעים משימוש באתר זה, והסתמכותך על תכנים, דעות ונתונים המופיעים בו וכל שימוש שתעשה בהם, הינם באחריותך בלבד.

הנהלת האתר לא תישא בחבות כלשהי לנזקים כלשהם, לרבות וירוסים, העשויים להיגרם לציוד, למידע ו/או לרכוש אחר כתוצאה מכניסתך לאתר או השימוש במידע הכלול בו. הנהלת האתר ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזקים מסוג כלשהו, הנובעים או הקשורים לשימוש או לחוסר האפשרות להשתמש באתר, תוכנו, השירותים הניתנים בו ו/או דרכו או באתרים המקושרים אליו.

ככל שיופיעו באתר פרסומים ו/או הצעות של צדדים שלישיים, הרי שהנהלת האתר אינה אחראית לפרסומים ו/או להצעות אלו והאחריות הבלעדית בגין הצעות ו/או פרסומים אלו חלה על המפרסמים והמציעים עצמם. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס לפרסומים ו/או הצעות כאמור של צדדים שלישיים בגין פרסום מטעה, בלתי מדויק ו/או מזיק בכל צורה אחרת, במישרין או בעקיפין.

להנהלת האתר מסור שיקול הדעת הבלעדי להחליט אילו תכנים יוצגו באתר, משך הזמן בהם יוצגו, מה יהיה מיקומם ועיצובם וכל עניין אחר הקשור בהצבתם באתר.

השימוש באתר ובקורס – קניין רוחני:

הנך רשאית להשתמש באתר, בתכניו לרבות הקורסים המוצעים בו ובשירותים בהתאם לכללים המפורטים להלן. אין להשתמש באתר באופן אחר, אלא אם כן קיבלת את הסכמתה המפורשת של הנהלת האתר לכך, מראש, בכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (ככל שתינתן):

הנך רשאית להשתמש באתר, בקורסים ובשירותים למטרות שאינן מסחריות בלבד. אין להעתיק ולהשתמש, או לאפשר לאחרים להעתיק ולהשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים מתוך האתר, לרבות באתרי אינטרנט אחרים, בפרסומים אלקטרוניים, בפרסומי דפוס וכיו”ב, לכל מטרה אחרת;

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מסוג Crawlers, Robots וכדומה, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה, אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים מהאתר;

 אין להציג תכנים מהאתר בתוך מסגרת (Frame), גלויה או סמויה;

אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים;

אין לקשר לאתר ולתכניו מכל אתר המכיל תכנים פורנוגראפיים, תכנים המעודדים לגזענות או להפליה פסולה, או המנוגדים לחוק, או המעודדים פעילות המנוגדת לחוק או שפרסומם מנוגד לחוק;

אין לקשר לתכנים מהאתר, שאינם דף הבית של האתר (“קישור עמוק”) ואין להציג, או לפרסם תכנים כאמור בכל דרך אחרת, אלא אם הקישור העמוק יהיה לדף אינטרנט באתר במלואו וכפי שהוא (AS IS), כך שניתן יהיה לצפות ולהשתמש בו באופן הזהה לחלוטין לשימוש ולצפייה בו באתר. במסגרת זו, חל איסור לקשר לתכנים מהאתר, במנותק מדפי האינטרנט שבהם הם מופיעים באתר (לדוגמה: אסור לקשר במישרין לתמונה או לקובץ גרפי באתר, אלא לעמוד המלא שבו הם מופיעים). כמו כן – על כתובתו המדויקת של דף האינטרנט באתר להופיע במקום הרגיל המיועד לכך בממשק המשתמש, לדוגמה: בשורת הכתובת (Status Bar) בדפדפן של המשתמש. אין לשנות, לסלף או להסתיר כתובת זו ואין להחליפה בכל כתובת אחרת.

הנהלת האתר לא תשא בכל אחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מכל קישור לתכנים באתר ומכל הצגה או פרסום של תכנים בכל דרך אחרת. הנך נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל קישור, הצגה או פרסום של התכנים, שנעשו על ידך ומתחייב לשפות את הנהלת האתר בגין כל נזק שייגרם כתוצאה מכך.

 

רישום לאתר

האתר פתוח לשימוש כל משתמשי האינטרנט. עם זאת, השימוש בחלק מן השירותים באתר ובפרט יצירת פרופיל אישי והשתתפות פעילה בקהילה המקוונת ו/או רישום לקורס המקוון – טעון הרשמה. תוכלי ליהנות משירותים אלו ולהשתמש בהם לאחר השלמת תהליך ההרשמה הכרוך בתשלום, ומסירת הפרטים המתבקשים במהלכו ולאחר שהתקבלה הסכמתך למסמכים המחייבים. הנך רשאית לפתוח פרופיל אישי אחד בלבד. בנוסף, אין למכור או להעביר בדרך אחרת את הפרופיל האישי או חשבון המשתמש לצד שלישי כלשהו.

הפרופיל האישי המורשה באתר הוא פרופיל של אדם בלבד. הנהלת האתר אינה מאשרת רישום חברות וארגונים מסחריים תחת פרופיל באתר, לרבות שימוש בלוגו המסחרי כתמונת הפרופיל.

הנהלת האתר תהיה רשאית למחוק מהאתר ו/או לחסום משתמשים המבקשים להשתמש בפלטפורמת האתר לצורך פרסום מוצרים ו/או שירותים של ארגונים מסחריים, ללא התראה מוקדמת.

בעת הרישום לאתר נבקש ממך למסור פרטים מזהים כגון: שם, כתובת דואר אלקטרוני פעילה הנמצאת ברשותך ועוד. בנוסף, בכל עת, תוכלי לעדכן את פרטיך ואת העדפותיך האישיות באמצעות שימוש בכלים שהאתר מעמיד לרשותך בעמוד הפרופיל האישי, כפי שיהיו מעת לעת.

הפרטים שתמסרי בעת ההרשמה לאתר יישמרו במאגר המידע שבבעלות הנהלת האתר. הנהלת האתר לא תעשה בפרטיך שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר , המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי שימוש אלה.

בנוסף, בעת הרישום לאתר תתבקשי לבחור שם משתמש וסיסמא שיזהו אותך בכל כניסה לאתר. הנהלת האתר רשאית לקבוע, מעת לעת, דרכי זיהוי נוספות או אחרות. שמרי על שם המשתמש והסיסמא בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם. הקפידי להחליף את הסיסמא בתדירות גבוהה ככל האפשר ובכל מקרה לא פחות מאחת לשישה חודשים.

הנהלת האתר רשאית שלא לאפשר לך להשתמש בשירות הטעון רישום לפי שיקול דעתה המוחלט. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, רשאית הנהלת האתר לבטל את רישומך לשירותים, או לחסום את גישתך אליהם, בכל אחד מהמקרים הבאים:

אם בעת ההרשמה לאתר מסרת במתכוון פרטים שגויים;

אם ביצעת מעשה או מחדל, הפוגעים או עלולים לפגוע בהנהלת האתר או בצדדים שלישיים כלשהם, לרבות משתמשים אחרים או ספקים או שותפים של הנהלת האתר;

אם השתמשת באתר ו/או בשירותים לביצוע או כדי לנסות לבצע מעשה בלתי חוקי על-פי דיני מדינת ישראל, או מעשה הנחזה על פניו כבלתי חוקי כאמור, או כדי לאפשר, להקל, לסייע או לעודד ביצועו של מעשה כזה;

אם הפרת את תנאי המסמכים המחייבים או את תנאיו של כל שירות אחר במסגרת האתר;

אם לא השתמשת בשירותי האתר במשך תקופה רצופה העולה על 6 חודשים, גם לאחר שניתנה לך על כך הודעה בדואר אלקטרוני;

אם תעשה כל פעולה שתמנע מאחרים להירשם לאתר או להמשיך וליהנות משירותיו בכך דרך שהיא;

אם מסרת את שם המשתמש והסיסמא שהוקצו לך בעת הרישום לשימושו של צד שלישי.

מוצרים ושירותים באתר:

בתקנון זה הביטוי “מוצרים ושירותים” פירושו כל מוצר או שירות הנמכר ו/או מוצע באתר – לרבות קורסים ותכנים דיגיטליים, ספרים, וייעוץ/ליווי וירטאולי עם צוות רפואי (רופא/ה או דיאטן.נית)

 

שמות המוצרים והשירותים יופיעו במסגרת רשימות ותמונות אשר יוצגו באתר (להלן:  “רשימת המוצרים והשירותים“).

 

הנהלת האתר אינה מחויבת, בכל דרך שהיא לקיום מגוון כלשהו של מוצרים ושירותים. מפעילת האתר רשאית לשנות בכל עת איזה מהמוצרים והשירותים המוצגים ברשימת המוצרים והשירותים באתר, להחליף איזה מהמוצרים והשירותים ברשימה או להוציא איזה מהמוצרים והשירותים מרשימת המוצרים והשירותים.

 

אופן הצגת המוצרים והשירותים יקבע על ידי הנהלת האתר מעת לעת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים והשירותים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד ואינן מחייבות את מפעילת האתר בשום צורה.

 

מחירי המוצרים והשירותים באתר כוללים את רכיב מס ערך מוסף (מע”מ) ומפעילת האתר שומרת על זכותה לשנותם מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה. המחיר הקובע עבור הלקוח הינו המחיר המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה בפועל.

 

החברה שומרת על זכותה הבלעדית להציע לקהל לקוחותיה מבצעים וקופונים. המבצעים והקופונים יהיו תקפים אך ורק בהתאם לתאריכים ולתנאים המצויים באתר.

 

ייתכנו טעויות ו/או אי התאמות בסימון המוצרים.

 

 

אופן רכישות מוצרים והרשמה

 

כל התשלומים באתר ו/או בקבוצה יבוצעו באמצעות כרטיס אשראי או “ביט” בלבד ויהיו כפופים לאישור חברת האשראי. במקרה בו לא אושרה העסקה ע״י חברת האשראי,  תקבל חברת הקבוצה או המשתמשת הודעה מתאימה על כך ותידרש למסור אמצעי תשלום אחר.

ההרשמה הינה על בסיס מקום פנוי. כמות המשתתפות המירבי נתון לשיקול דעתה הבלעדי של הנהלת האתר  אשר רשאית לשנותה מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.

אישור פעולת רכישת מוצרים ושירותים מותנה במקום פנוי בסדנה המבוקשת במועד ההרשמה.  החברה תשתדל לעדכן את משתמשות האתר במידה ושירותים מסויימים יגיעו למכסה המירבית- במידה וזה המצב והמשתמשת כבר רכשה את המוצר/השירות תוכל לבצע ביטול עסקה וקבלת החזר כספי מלא בתוך 7 ימים עסקים.

 

יודגש, כי הנהלת האתר תהיה זכאית שלא לאשר הרשמה ו/או לבטל הרשמה של חברת הקבוצה ו/או משתתפת ו/או משתמשת שלא לאשר בקשת חברות ו/או להסיר חברה מן הקבוצה, מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי, לרבות אך לא רק במקרים בהם בעת ההרשמה בקבוצה נמסרו במתכוון פרטים שגויים,  אם הופר תנאי מתנאי תקנון זה, אם בוצע מעשה או מחדל העלול לפגוע באתר או בחברה, לרבות עובדיה לקוחותיה וספקיה.

הפרטים כפי שהוזנו באתר על ידי המשתמשת, מהווים רשומה מוסדית כהגדרתה בפקודת הראיות ויהוו ראיה לנכונותם.

 

 

אופן ההתחברות לקורס ולאתר

 

מועד ההרשמה, הוא המועד בו חברת הקבוצה או המשתמשת הפכה למשתתפת, תקבל המשתתפת לכתובת המייל שהזינה, שם משתמש וסיסמא לאתר, הכולל מידע רלוונטי קישורים לקבוצת הוואטסאפ הסגורה, קבוצת הפייסבוק הסודית וקישור לקורס ולחומרי העזר. הגישה לכלל התכנים תישמר למשך 4 חודשים בדיוק מרגע ההרשמה והתשלום ולאחר מכן הגישה לכלל התכנים תיחסם.

 שם המשתמש והסיסמא הינם אישיים והמשתתפת אינה רשאית להעבירם ו/או לגלותם לאחר. העברת שם המשתמש ו/או הסיסמא יהווה משום הפרה יסודית מצד המשתמשת של ההתקשרות בין הצדדים. במקרה כאמור ומבלי לגרוע מכל סעד ו/או תרופה אחרים של החברה, החברה תהא רשאית לבטל את השתתפותה של המשתתפת בסדנה.

 

ההרשמה כוללת מתן גישה לקבוצת פייסבוק סודית וייעודית למשתתפות הסדנה; קבוצת וואטסאפ סגורה בה יפורסמו תכנים לשיקול דעת הנהלת האתר;  גישה לקורס וידאו מקוון אינטרקטיבי- “הקורס לאיזון סוכרת הריון” ;  גישה להורדת חומרי עזר לרבות חוברת ספירת פחמימות, דף ניטור סוכר ודוגמאות לתפריטים.

 

ביטול עסקה – ומדיניות החזרת מוצרים בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981 (להלן: “החוק”).

התכנים הדיגיטליים המוצעים לרכישה באתר מעניקים גישה מיידית לצפייה בתכנים הדיגיטליים לאחר הרשמה ותשלום, לכן בשל אופי השירות כאמור, שינוי ו/או ביטול הרשמה לתכנים דיגיטליים לאחר קבלת גישה לתכנים, לא יתאפשרו והרוכשת לא יהיה זכאי להחזר כספי כלשהו.

עם זאת ולפנים משורת הדין- המשתתפת תהיה רשאית לבטל את  רישום ו/או רכישת תכנים כלשהם מהחברה עד יום אחד, שאינו יום מנוחה, טרם כניסה לאתר / קבלת החומרים/ ולקבל החזר כספי מלא.

מרגע  מתן ההרשאות לתכנים ובמידה ולא בוצעה הורדה של חומרי העזר ולא נצפו שיעורים מעבר לשיעור מספר 4,  וחלפו עד 72 שעות לאחר ההרשמה,  ניתן לבטל את הרישום בכפוף להחזר כספי חלקי בגובה מחצית הסכום בו חויבה  הנרשמת  וזאת  לפנים משורת הדין ועל אף החשיפה לתכנים.

לא ניתן להקפיא או להשהות הרשמה לאחר שבוצעה.

בקשה לביטול הרשמה תעשה בהודעה לחברה לכתובת הדואר האלקטרוני meducate.co.il@gmail.com

ביטול עסקה והחזרה של שאר המוצרים המוצעים על ידי החברה באתר ו’/או בקבוצה יהיו כפופים להוראות החוק ואלה יחולו על כל מזמינה.

 

 

חלק מהשירותים באתר ניתנים בשלב זה ללא תשלום לרבות תוכן מאמרים / בלוג וכו’. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלום בתמורה למתן השירותים, או כל שירות עתידי אחר. במקרה זה, פרטי התשלום בגין כל שירות ודרך החיוב יפורסמו מראש באתר. הנהלת האתר תהיה רשאית, מעת לעת, לעדכן את התעריפים ואת דרכי ותנאי התשלום וכן להוסיף, לשנות או להפסיק מבצעים שהיא מציעה למשתמשי האתר.

הודעה על עדכון תתפרסם בעמוד הבית של האתר ותיכנס לתוקפה זמן סביר לאחר פרסומה, בהתאם למהותו של העדכון.

הנהלת האתר מאפשרת לך ליצור, לתרום ולפרסם מידע ותכנים משלך ולחלוק אותם עם משתמשים אחרים באתר – וזאת במסגרת שירותים מסוימים, לרבות קבוצת פייסבוק ייעודית סגורה אך ורק למשתמשות האתר.

הנהלת האתר מעודדת את חופש הביטוי ואת קיומו של דיון פורה באתר ובקבוצת הפייסבוק, תוך השתתפות פעילה שלך ושל יתר משתמשי האתר בו. יחד עם זאת, על מנת לאפשר את קיומו של שיח תרבותי וענייני ולמנוע ניצול לרעה של האפשרויות הפתוחות בפניך להתבטא באתר, או להשתמש בשירותיו, רשאית הנהלת האתר לבדוק את התכנים הללו לפני פרסומם באתר ובקבוצת הפייסבוק ושומרת על זכותה לא לאשר פרסום או למחוק אותו לצמיתות ללא התראה מראש.

בעת שיגור תכנים באמצעות השירותים באתר או מסירת תכנים לפרסום באתר, חלה עליך האחריות המלאה והבלעדית לכל תוצאה שתנבע מהפרסום, או השיגור כאמור. עליך להקפיד שתכנים כאלה יהיו חוקיים. בין השאר ולמען הדוגמה בלבד, נאסר עליך לפרסם באתר, או לשגר באמצעות השירותים באתר את התכנים הבאים:

כל תוכן שהוא שקרי, מטעה או מסולף;

כל תוכן הפוגע בזכויות קנייניות של אחרים או מפר אותן – לרבות זכויות יוצרים וסימני מסחר;

כל תוכן פורנוגראפי או בעל אופי מיני בוטה

כל תוכן הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או את מענם ודרכי ההתקשרות עימם

כל תוכנת מחשב, קוד מחשב או יישום הכוללים נגיף-מחשב (“וירוס”), לרבות תוכנות עוינות הידועות כסוס-טרויאני, תולעים (Worms), ואנדלים (Vandals), יישומים מזיקים (Malicious Applications) וכיו”ב;

סיסמאות, שמות משתמש ופרטים אחרים, המאפשרים שימוש בתוכנות מחשב, קבצים דיגיטאליים, אתרי אינטרנט או שירותים, הטעונים הרשמה או תשלום, בלא תשלום או הרשמה כאמור;

כל תוכן המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו, או בשמו הטוב;

כל תוכן המזהה אישית אנשים אחרים, מבלי שנתנו את הסכמתם לפרסום זהותם;

כל תוכן בעל אופי או תוכן טורדני, מעליב, עוין, מאיים או גס רוח;

כל תוכן שיש בו, או הוא מעודד לגזענות, או אפליה פסולה על בסיס גזע, מוצא, צבע עור, עדה לאומיות, דת, מין, עיסוק, נטייה מינית, מחלה, נכות גופנית או נפשית, אמונה, השקפה פוליטית, או מעמד חברתי-כלכלי;

כל תוכן המעודד ביצוע עבירה פלילית או עלול להוות בסיס לתביעה או אחריות אזרחית;

כל תוכן העלול להטעות צרכן;

כל תוכן בעל אופי פרסומי או מסחרי, שאינו קשור להנהלת האתר ו/או לשירותיה;

כל תוכן שהגישה אליו חסומה באמצעות סיסמה וכיו”ב, ואינה מתאפשרת באופן חופשי לכל משתמשי האינטרנט.

כל תוכן הכולל מתן עצה רפואית, לרבות שימוש במוצר כלשהו לרבות מוצר רפואי או תרופה כלשהי ו/או רכישת שירות, טיפול, תרופה, מוצר רפואי או פרה-רפואי או מוצר בעל השפעה או השלכה רפואית.

הנהלת האתר רשאית לסרב לפרסם, או למחוק לאלתר כל תוכן שמסרת לפרסום באתר או בקבוצת הפייסבוק, בכל עת שתמצא כי הפרת את תנאי המסמכים המחייבים או שעשית מעשה או מחדל הפוגע או עלול לפגוע בשירותים הניתנים באתר, במשתמשיו, בהנהלת האתר או במי מטעמה. במקרה זה, הנהלת האתר תהיה רשאית גם למנוע ממך פרסום תכנים נוספים באתר. הוראות סעיף זה מוסיפות על זכויות הנהלת האתר לפי כל דין.

החליטה הנהלת האתר לפרסם או להשתמש בתוכן שמסרת – רשאית היא לערוך כל תוכן כזה, לפי שיקול דעתה המוחלט ובכלל זה לקצרו.

למעט מקומות בהם תינתן הודעה אחרת , התכנים שתמסרי לפרסום באתר או בקבוצת הפייסבוק עשויים להיות חשופים חשופים לחלק או לכל משתמשי האינטרנט, או למשתמשים אחרים באתר ובקורס. נהגי בתבונה ובזהירות במסירת פרטים אישיים (כדוגמת כתובת או מספר טלפון) וכן בתגובות ובפניות שיתקבלו אצלך בעקבות השימוש באתר או פרסום איזה מפרטיך. זכרי: עליך לנהוג במסירת התכנים ובפניות אליך לפחות באותה מידה של זהירות שאתה נוקט ביצירת קשר, שאינה נעשית באמצעות האינטרנט.

הנהלת האתר מעודדת אותך להתייחס בזהירות ובביקורתיות לתכנים המתפרסמים באינטרנט, ובכלל זה לתכנים שמפרסמים משתמשים אחרים בפייסבוק. על-פי רוב, התכנים אינם מתפרסמים מטעמה של הנהלת האתר, ולפיכך היא אינה אחראית למהימנותם, אמינותם, דיוקם או שלמותם ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם. בכל מקרה, זכור כי התכנים אינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית, בדיקה, הוראות לטיפול עצמי, אבחון, המלצה לטיפול כזה או אחר, המלצה לנטילת תרופה כזו או אחרת וכיו”ב והם אינם מהווים תחליף לייעוץ או הנחיה מקצועית ישירה מרופא או מטפל מוסמך ובפרט במקרי חירום.

 

 

 קישורים באתר

ייתכן ותמצאי באתר קישורים (‘לינקים’) לעמודים שונים ברשת האינטרנט. הקישורים מאפשרים לך למצוא תכנים המתפרסמים ברשת האינטרנט. יתכן וחלק מהתכנים אינם מתפרסמים על ידי הנהלת האתר, או מטעמה והנהלת האתר איננה שולטת או מפקחת עליהם. העובדה שהאתר מקשר לתכנים אלה אינו מעיד על הסכמת הנהלת האתר לתוכנם ואינו מהווה ערובה לאמינותם, לעדכניותם, לחוקיותם, לנוהגי בעלי התכנים בתחום הפרטיות ולכל היבט אחר הכרוך בתפעולם. יתכן שתמצא שתכנים אלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים. הנהלת האתר אינה אחראית לתכנים שאליהם מוליכים הקישורים ואינה אחראית לכל תוצאה שתיגרם מהשימוש בהם או מהסתמכות עליהם.

הנהלת האתר איננה מתחייבת כי הקישורים שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך לאתר אינטרנט פעיל והיא רשאית להסיר מהאתר קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכל, לפי שיקול דעתה המוחלט.

 

מדיניות הפרטיות

הנהלת האתר מכבדת את פרטיותך בעת השימוש באתר. השימוש במידע כהגדרתו במדיניות הפרטיות, ינוהל בהתאם למדיניות הפרטיות, ובכניסתך לאתר ו/או שימוש בו, הנך מסכימה לתנאי מדיניות הפרטיות והיא מהווה חלק בלתי נפרד מהמסמכים המחייבים. הואיל ומדיניות הפרטיות יכולה להשתנות מדי פעם, מומלץ שתחזרי ותעייני בה מעת לעת.

על אף אמצעי האבטחה שנוקטת הנהלת האתר, מדיניות הפרטיות אינה מהווה התחייבות מצד הנהלת האתר  לאבטחתו המוחלטת של מידע זה. הנהלת האתר אינה נושאת באחריות ליירוט או לגישה בלתי מורשית מסוג כשלהו, או לכל נזק (לרבות אובדן הכנסות), ישיר או עקיף, שיתכן וייגרמו לך.

 

תכנים מסחריים

הנהלת האתר עשויה להציב באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי, תכנים מסחריים, כגון פרסומות ומודעות, הנמסרים לפרסום מטעמם של מפרסמים שונים או משתמשים, המבקשים להציע למכירה נכסים או שירותים. תכנים כאמור יכול שיהיו בטקסט, בתמונות או בקול.

הנהלת האתר לא תשא בכל אחריות לתכנים המסחריים, שיפורסמו באתר מטעם צדדים שלישיים. הנהלת האתר אינה כותבת, בודקת, מוודאת או עורכת את תוכן הפרסומים הללו או אמיתותם.

האחריות היחידה לתכנים המסחריים ולכל תוצאה שתיגרם משימוש בהם או מהסתמכות עליהם חלה על המפרסמים. פרסום תכנים מסחריים באתר אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים, הנכסים או המוצרים המוצעים בהם למכירה.

כל עסקה שתיעשה בעקבות תכנים מסחריים המתפרסמים באתר יסוכמו ישירות בינך לבין המפרסם הנוגע בדבר. הנהלת האתר איננה צד לכל עסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו בתכנים המסחריים באתר או ירכשו באמצעותן.

 

קניין רוחני

כל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, בשירותים המוצעים בו ובכל תוכן הכלול בו (למעט תכנים הנמסרים לפרסום על ידך ועל ידי יתר המשתמשים באתר) הינן של הנהלת האתר בלבד, או של צדדים שלישיים אחרים, שהתירו להנהלת האתר להשתמש בהם. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשדר, להעמיד לרשות הציבור, לשנות, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר

כל חלק מן הנ”ל, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, ממוחשבים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא קבלת הסכמה בכתב ומראש מהנהלת האתר או מבעלי הזכויות האחרים, לפי העניין ובכפוף לתנאי ההסכמה (ככל שתינתן).

 

סימני המסחר ומודעות הפרסומת של מפרסמים באתר (ככל שישנן) הינם קניינם של מפרסמים אלה בלבד. גם בהם אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמת המפרסם בכתב ומראש.

הנהלת האתר אינה טוענת לבעלות בתכנים שאתה מוסר לפרסום באתר, או באמצעותו. יחד עם זה, כאשר אתה מוסר תכנים לפרסום כאמור, אתה מאשר בעצם מסירתם לפרסום כי אתה בעל מלוא הזכויות בהם וכי הנך רשאי למוסרם לפרסום. אם אינך היוצר או בעל הזכויות בתכנים שאתה מוסר לפרסום, אתה מאשר שהנך בעל הרשאה כדין מבעל הזכויות, המתירה לך למסור את התכנים לפרסום ולתת בהם זכויות שימוש כמפורט לעיל ולהלן. הנהלת האתר לא תשא באחריות לכל נזק שייגרם כתוצאה מהפרת זכויות של בעלי הזכויות בתכנים. הנך נושא באחריות המלאה והבלעדית לכל קישור, הצגה או פרסום של תכנים, שנעשו על ידך ומתחייב לשפות את הנהלת האתר בגין כל נזק שייגרם כתוצאה מכך.

במסירת התכנים לפרסום אתה מקנה להנהלת האתר רישיון-חינם, כלל עולמי ובלתי מוגבל בזמן, להעתיק, לשכפל, להפיץ, לשווק, להעמיד לרשות לציבור, לשדר, לעבד, לערוך, לתרגם ולהשתמש בתכנים כאמור בכל דרך נוספת, לפי שיקול דעתה, באתר ובכל נגזרת שלו בכל מדיה שהיא. כאמור, רישיון זה ניתן להנהלת האתר ללא מתן תמורה כלשהיא, לרבות אזכור (‘קרדיט’), תמלוגים או טובות הנאה אחרות.

 

הנהלת האתר מכבדת את קניינם הרוחני של אחרים. אם הנך סבור כי יצירתך הועתקה באופן הפוגע בזכויות כלשהן הנתונות לך, הנך מוזמן ומתבקש ליידע את הנהלת האתר על כך מיידית בכתב. צעדים שיינקטו על-ידי הנהלת האתר, ככל שינקטו, בהסתמך על מידע שיועבר לידיה, לא יהוו הוכחה להפרת זכות כלשהי.

 

אחריות

 בכל מקום במסמכים המחייבים בו מפורטת אחריותה של הנהלת האתר, תהיה הכוונה גם לאחריותם של עובדיה, מנהליה והפועלים מכוחה או בשמה.

השימוש באתר ובכל תוכן, או שירות בו ייעשה על אחריותך הבלעדית והמלאה והנהלת האתר לא תשא באחריות לכל נזק ישיר או עקיף שייגרמו לך או למי מטעמך או לכל צד שלישי אחר, לרבות כל הפסד, אובדן או הוצאה, הקשורים, או נובעים, במישרין או בעקיפין עם האתר וכל תוכן ושירות בו.

התכנים והשירותים באתר ניתנים לשימוש כמות שהם (AS IS). לא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין תכונות של התכנים והשירותים, יכולותיהם, מגבלותיהם, הכללים הנוהגים לגביהם והתאמתם אליך ולצרכיך.

הנהלת האתר אינה מתחייבת, כי לתכנים שתפרסם באתר, או באמצעותו תהיה היענות. הנהלת האתר אינה יכולה לדעת אילו תגובות (אם בכלל) תקבל בעקבות הפרסום ומי יגיב לתכנים שתפרסם, ולכן לא תישא כלפיך (או כלפי מי מטעמך) באחריות כלשהי לתגובות הללו, לזהות הפונים אליך או לכל תוצאה שתנבע מהפרסום. הנהלת האתר לא תהיה גם אחראית לכל שימוש שייעשה על ידי צד שלישי בתכנים שיפורסמו על-ידך.

כל החלטה שתקבלי ביחס לתכנים שהתפרסמו באתר זה, או שימוש בהם, הינה באחריותך המלאה בלבד. הנהלת האתר אינה מתחייבת כי תכנים ושירותים של צדדים שלישיים, לרבות של ספקי תוכן ושירותים ושל משתמשים, המתפרסמים באתר, יהיו מלאים, נכונים, חוקיים או מדויקים או יהלמו את ציפיותיך ודרישותיך. הנהלת האתר לא תשא באחריות כלשהי לכל תוצאה שתנבע מהם, או משימוש בהם, או מהסתמכות עליהם. השימוש בשירותי ובתכני האתר הינו על אחריותך בלבד. אם בחרת להיעזר במידע ובתכנים שבאתר – ובפרט מידע רפואי – יש לאמת ולאשר זאת תחילה עם איש מקצוע מתאים.

הנהלת האתר מתחייבת לכך שכל התכנים באתר נכתבו על ידי רופא ודיאטנית מומחים ורשומים במשרד הבריאות וכי התוכן מתעדכן מעת לעת על פי קווים מנחים בינלאומיים- עם זאת יודגש כי התכנים באתר בתחום הרפואה תלויים בנסיבותיו ובעובדותיו של כל מקרה ולכן יש להתייחס אליהם במידת הזהירות הנדרשת. החלטת המשתמשת להתבסס על המידע הניתן בקבוצות הדיון וביתר השירותים לרבות הקורס המקוון ותכני האתר וקבוצת הפייסבוק הסגורה  הינה על אחריותה האישית בלבד, ולפני שימוש במידע כלשהו על המשתמשת לבדקו היטב ולהיוועץ בצוות הרפואי המטפל.

הנהלת האתר אינה מתחייבת ששירותי ותכני האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.

שיפוי

הנך מתחייבת לשפות את הנהלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אבדן-רווח, תשלום או הוצאה שייגרמו להם – ובכלל זה שכ”ט עו”ד והוצאות משפט – עקב הפרת תנאי שימוש אלה והמסמכים המחייבים. בנוסף, תשפה את הנהלת האתר, עובדיה, מנהליה או מי מטעמה בגין כל טענה, תביעה או דרישה שתועלה נגדם על-ידי צד שלישי כלשהו כתוצאה מתכנים שמסרת לפרסום באתר, או באמצעות האתר, כתוצאה מקישורים שביצעת לאתר או כל שימוש שעשית בשירותיו.

 

שינויים באתר והפסקת השירות

הנהלת האתר יכולה לשנות מעת לעת את מבנה האתר, מראהו ועיצובו, את היקפם וזמינותם של השירותים בו ותהיה רשאית לשנות כל היבט אחר הכרוך באתר – והכל, בלא צורך להודיע לך על כך מראש. שינויים כאלה יבוצעו, בין השאר, בהתחשב באופי הדינאמי של האינטרנט ובשינויים הטכנולוגיים והאחרים המתרחשים בה. מטבעם, שינויים מסוג זה עלולים להיות כרוכים בתקלות או לעורר בתחילה אי-נוחות וכיו”ב. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי הנהלת האתר בגין ביצוע שינויים כאמור או תקלות שיתרחשו אגב ביצועם.

מבלי לגרוע מן האמור לעיל רשאית הנהלת האתר להפסיק בכל עת את מתן השירותים באתר, כולם או מקצתם. במידת האפשר, תפרסם הנהלת האתר הודעה באתר על הפסקת השירותים זמן סביר מראש. עם הפסקת השירותים תחזיק הנהלת האתר את החומר הכלול באתר למשך זמן סביר נוסף ולאחר מכן תהיה רשאית למחוק אותו בלא לשמור כל גיבוי ממנו ובלא לתת הודעה נוספת על כך.

 

שינוי במסמכים המחייבים

הנהלת האתר רשאית לשנות מעת לעת את הוראות תנאי שימוש אלה וכל אחד מהמסמכים המחייבים. במידת האפשר ואם יבוצעו בתנאי שימוש אלו או במסמכים המחייבים שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתר.

 

דין וסמכות שיפוט

על השימוש באתר ובשירותים יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מהסכם זה או מהאתר הינו בבתי המשפט המוסמכים במחוזות תל-אביב והמרכז בישראל.

 

המחאה

העבירה הנהלת האתר את זכויותיה באתר, או כל חלק מהן, לצד שלישי, תהיה היא רשאית להמחות גם את זכויותיה, כולן או חלקן, לפי המסמכים המחייבים.

 

פנה אלינו

הנהלת האתר מקפידה על קיום הוראות החוק ומכבדת את זכותם של משתמשי האתר ואחרים לפרטיות ולשם טוב. אם אתה סבור כי פורסם באתר תוכן הפוגע בך מטעם כלשהו, נא פנה אלינו לפי הפרטים שלהלן ואנו נשתדל לטפל בפנייתך בכל ההקדם: meducate.co.il@gmail.com

 

מדיניות פרטיות באתר meducate.co.il

הנהלת האתר מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשות באתר “meducate“, שהיא מנהלת ומפעילה בכתובת www.meducate.co.il (להלן: “האתר”). תנאים אלה ילמדו אותך מהי מדיניות הפרטיות הנהוגה באתר. הם סוקרים, בין השאר, את האופן שבו משתמשת הנהלת האתר במידע הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתר, או שנאסף על-ידה בעת השימוש באתר. מדיניות הפרטיות חלה הן על משתמשים המנויים לשירותי האתר והן על משתמשים שאינם מנויים לשירותים אלו, בשינויים המחויבים. מדיניות זו מנוסחת בלשון נקבה  מטעמי נוחות בלבד, והיא מתייחסת, כמובן, גם לגברים.

מסירת פרטים לאתר

האתר פתוח לשימוש כל משתמשי האינטרנט. עם זאת, השימוש בחלק מן השירותים באתר ובפרט יצירת פרופיל אישי והשתתפות פעילה בקהילה המקוונת – טעון הרשמה. בעת ההרשמה, תתבקשי למסור פרטים אישיים כדוגמת שם, כתובת דואר אלקטרוני פעילה הנמצאת ברשותך ועוד. השדות שחובה למלא, יסומנו במפורש. ללא מסירת הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא תוכל להשתמש בשירותים אלה.

שים לב, אין כל חובה להכניס שם מלא בעת ההרשמה – ניתן ואף מומלץ להשתמש בכינוי, במידה ואינך מעוניין להיחשף באתר.

 

הנתונים שתמסור בעת ההרשמה יישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר. אינך חייב על-פי חוק למסור את הפרטים, אולם פרטים שגויים (כתובת דואל שגויה למשל) עלולים לפגוע באיכות השירות הניתן לך וכן לפגוע ביכולת ליצור קשר איתך. אם פרטיך השתנו, מומלץ לעדכן אותם באופן מקוון באתר.

 

כאשר אתה מוסר פרטים אישים של צד שלישי, אתה מצהיר כי קיבלת את הסכמתו המפורשת למסירת פרטיו להנהלת האתר, לשם השימוש בפרטים אלה, בהתאם למדיניות זו.

 

מידע שנאסף במהלך השימוש באתר

 

בעת השימוש שלך באתר, תאסוף הנהלת האתר מידע על נוהגיך באתר, לרבות תוכן שיצרת או טענת לאתר, מידע או פרסומות שקראת, העמודים שבהם צפית, השירותים שעניינו אותך, מקום המחשב ונתוני כתובת האינטרנט (IP address) שבאמצעותם ניגשת לאתר ועוד. בנוסף, הנהלת האתר רשאית לאסוף ולהסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים כדי לאסוף ולנתח מידע אנונימי, סטטיסטי, או מצרפי (אגרגטיבי) בקשר עם השימוש באתר, לרבות מידע שנוגע לפרטיך ולפעילותך באתר.

 

 

השימוש במידע

 

הפרטים שתמסור והפרטים שייאספו לגבי נוהגיך במהלך השימוש שלך באתר, יישמרו במאגר המידע של הנהלת האתר, המידע שבמאגר ישמש בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין – וכן למטרות המפורטות להלן:

כדי לאפשר לך להשתמש בשירותים באתר;

כדי לזהות אותך במהלך כניסות חוזרות שלך לאזורים הטעונים הרשמה וכדי לחסוך ממך להזין בכל פעם את פרטיך;

כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים המתאימים לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים. המידע שישמש את הנהלת לצורך כך יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אותך אישית;

כדי לאפשר לך להתאים את השירותים באתר להעדפותיך;

כדי לשלוח אליך מדי פעם מידע בדבר שירותיו ותכניו של האתר, כמו גם מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים של אחרים. מידע כזה ישוגר אליך אם נתת הסכמה מפורשת לכך במהלך ההרשמה לאתר או בכל עת אחרת. תוכל לבטל את הסכמתך בכל עת ולחדול מקבלתו של המידע. מובהר כי הסכמה זו מהווה הסכמה לצורך הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ”ב-1982;

ליצירת הקשר אתך כשהנהלת האתר סבורה שקיים צורך בכך;

לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה אותך אישית;

לשם תפעולו התקין ופיתוחו של האתר;

לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש של האתר.

מסירת מידע לצד שלישי

הנהלת האתר לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר, אלא במקרים שלהלן:

ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי האתר;

אם תפר את תנאי השימוש באתר, או אם תבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות הנחזות על ידי הנהלת האתר כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה;

אם יתקבל בידי הנהלת האתר צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטיך או את המידע אודותיך לצד שלישי;

בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין הנהלת האתר;

בכל מקרה שהנהלת האתר תסבור, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של צד שלישי;

הנהלת האתר תהיה רשאית להעביר את פרטיך והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשית באתר לחברות או לארגונים אחרים הקשורים להנהלת האתר, כדוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;

הנהלת האתר רשאית למסור ולשתף מידע אנונימי, מצרפי וסטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים בהנהלת האתר וכן עם ספקים, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, אך היא לא תחשוף בפניהם ביודעין, או במכוון את זהותך ללא הסכמתך;

אם הנהלת האתר תארגן את פעילותה או את פעילות האתר במסגרת אחרת וכן במקרה שתשנה את המבנה המשפטי או תתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי – היא תהיה זכאית להעביר לתאגיד החדש העתק מן המידע שנאגר אודותיך במאגר המידע של הנהלת האתר ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך את הוראות מדיניות פרטיות זו.

 

בהצטרפות המשתתפת הינה מסכימה ומאשרת, שהחברה תשתמש במידע לצורך יצירת קשר עימה ו/או לצורך שיווק ישיר או אוטומטי, פרסום או הגברת נאמנות ו/או לצורך ניטור ו/או ניתוח סטטיסטי של המידע לצרכיה ו/או בכדי למנוע הונאות ו/או פעילות בלתי חוקית,  לרבות באמצעות הדואר ו/או הדואר האלקטרוני ו/או באמצעות הודעות SMS בין על ידי החברה עצמה ובין על ידי מי מטעמה, והכל בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981 ו/או כל דין.

 

האמור לעיל מהווה הודעה בהתאם לסעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981.

 

 

 

המשתתפת רשאית בכל עת, לבקש מהחברה להסיר את שמה מרשימת הדיוור הישיר של החברה ע”י משלוח מייל עם המילה “הסרה” בנושא  לכתובת meducate.co.il@gmail.com

יצוין כי אין בסיום ההתקשרות עם החברה כדי למחוק את כרטיס המשתמש, ועל מנת למחוק את כרטיס המשתמש על הלקוחה לפנות לשירות הלקוחות בבקשה  למחיקת כרטיס משתמש.

 

 

 

 

 

 

Cookies

 

באתר נעשה שימוש ב’עוגיות’ (Cookies) לצורך תפעולו השוטף והתקין, כדי לייתר את הצורך בהזנת שם המשתמש והסיסמה שלך בכל פעם שאתה מבקר מחדש במדורים באתר המחייבים רישום וכן כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצרכי אבטחת מידע.

 

‘עוגיות’ (Cookies) הן קבצי טקסט, שהדפדפן שלך יוצר לפי פקודה ממחשבי האתר. חלק מהעוגיות יפקעו כאשר תסגור את הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלך. ה-Cookies יכולים להכיל מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מדורים, מידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד.

 

אם אינך רוצה לקבל Cookies, תוכל להימנע מכך על ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. לשם כך נא היוועץ בקובץ העזרה של הדפדפן. זכור, עם זאת, שנטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים.

 

בנוסף לכך, אתה יכול למחוק את ה-Cookies במחשבך בכל רגע. מוצע שתעשה כן, רק אם אתה משוכנע שאינך רוצה שהאתר יותאם להעדפותיך ובמקרה שאתה מעוניין שהאתר לא יזהה אותך בכניסות חוזרות למדורים באתר הדורשים הרשמה. הואיל והעוגיות מונעות ממך לעתים את הצורך להזין שמות משתמש וסיסמאות, אל תמחק אותן אלא אם כן אתה משוכנע שרשמת תחילה את כל הפרטים הדרושים לשימוש באתר במקום בטוח.

 

 

 

 מנועי חיפוש

 

המידע המופיע באתר מאונדקס ע”י מנועי חיפוש שונים הקיימים ברשת וסורקים את המידע מעת לעת.

לא מן הנמנע כי תכנים שיועלו על-ידך לאתר, תחת שמך המלא או בכינוי שבחרת, יופיעו בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש השונים.

במידה ואינך מעוניין כי פרטיך  יוצגו במנועי חיפוש אלה, ממליצה הנהלת האתר כי תירשם לאתר בכינוי ולא בשמך המלא.

 

 

 

אבטחת מידע

 

הנהלת האתר מיישמת באתר מערכות ונהלים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, אין בהם בטחון מוחלט. לכן, הנהלת האתר לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.

 

 

 

זכות לעיין במידע

 

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו. אם בעל המאגר סירב, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער באופן ובדרך שנקבעו בתקנות.

 

 

 

בנוסף, אם המידע שבמאגרי הנהלת האתר משמש לצורך פניה אישית אליך, בהתבסס על השתייכותך לקבוצת אוכלוסין, שנקבעה על פי אפיון אחד או יותר של בני אדם ששמותיהם כלולים במאגר (“פניה בדיוור ישיר”), כי אז אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א – 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע. הנהלת האתר תמחק במקרה זה מידע הדרוש לה רק כדי לפנות אליך בהצעות מסחריות כאמור לעיל.

 

 

 

שים לב כי מחיקת מידע עלולה למנוע ממך להמשיך ולקבל שירותים מהאתר. מידע הדרוש להנהלת האתר לשם ניהול עסקיה – לרבות תיעוד פעולות מסחריות ואחרות שביצעת באתר – יוסיף להישמר על ידי הנהלת האתר על-פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות אליך. אם בתוך 30 יום לא תקבל הודעה כי המידע שנתבקשה הנהלת האתר למחוק אכן נמחק על-פי סעיף זה, תהיה זכאי לפנות לבית משפט באופן הקבוע בתקנות שמכוח חוק הגנת הפרטיות, כדי שיורה להנהלת האתר לפעול כאמור.

 

 

 

שינויים במדיניות הפרטיות

 

הנהלת האתר רשאית לשנות, מעת לעת, את הוראות מדיניות הפרטיות. אם יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים, בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה באתר. אנו ממליצים לך להתעדכן במדיניות הפרטיות מעת לעת.

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד
כלי נגישות